19. januar 2011

På gensyn

I dag har jeg sagt pænt på gensyn med en stak af mit tøj. Maven er pludselig vokset, taljen er blevet mere eller mindre væk, og kroppen er i det hele taget under forandring. Nu var der en del bukser og nederdele, som jeg kun lige kan lukke, men som absolut ikke er rare at have på.

Så nu er tøjet kommet på en lang ferie i kælderen, også det bliver det jo spændende at se, om jeg kommer til at passe det igen efter fødslen.

Pænt på gensyn til bukser og nederdele

Med et lille suk kommer disse to skønne kjoler i kælderen
Jeg har stadig masser af kjoler, som maven kan vokse i, så jeg har heldigvis stadig masser af tøj at tage på.

5 kommentarer:

  1. Sjovt, jeg har den grønne nederdele med hvide blomster på øverste billede. Den mangler ganske vist en knap. Men hvis du kommer til at savne din, så kan du jo låne. ;)

    SvarSlet
  2. Den grønne nederdel er en af mine yndlingsnederdele om sommeren, og jeg kommer nok til at savne den til den tid.

    SvarSlet
  3. Du vender bare tilbage, hvis du får brug for at låne. ;)

    SvarSlet
  4. Det er sjovt, som det ganske pludselig kan ses. Jeg har godt lagt mærke til, at du i løbet af de sidste par uger har fået en fin, "struttende" gravid-mave.

    SvarSlet
  5. Tak skal du have Louise :)

    SvarSlet