3. januar 2011

Min danske bogudfordring 2011

Engang i efteråret fik jeg den gode ide, at jeg vil udfordre mig selv til at læse flere danske bøger i 2011.

Nu er det blevet 2011, også må jeg hellere blive klar til udfordringen.

Mine regler er ret enkle:
  • Jeg skal læse 1 bog for hvert årti i 1900-tallet = 10 bøger i alt
  • Jeg skal læse 10 bøger i perioden 2000-2011
  • De evt. danske bøger jeg læser i bogklubben og i bogklubbens bogudfordring tæller også med i min danske bogudfordring. 

Jeg har en god stak danske bøger liggende på hylden, som jeg endnu ikke har læst, så dem kan jeg starte med at læse. Jeg har også lavet en lang liste med danske forfattere, som jeg gerne vil læse, og jeg vil arbejde videre med listen, så der også kommer bøger og udgivelsesår på, så jeg kan få det helt store overblik over min udfordring.

Jeg har lavet en side, hvor du kan følge, hvordan det går i de forskellige bogudfordringer og hvad jeg har læst til udfordringerne, og en seperat side med alle de bøger, som jeg har læst i år.

2 kommentarer:

  1. Det lyder spændende - og en god idé i øvrigt! :-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, og jeg glæder mig til at komme i gang.

    SvarSlet