29. januar 2011

Lørdagshygge

Jeg sidder plantet i sofaen med den bærbare i skødet, P3 Danmark indsamlingskoncenten i radioen og en tom slikpose ved siden af mig.

Jeg nyder bare at slappe lidt af og være alene hjemme. Min kæreste er inde til ovenstående koncert, og det passer mig helt fint at nyde musikken herhjemme fra. Jeg har besøg af min lillesøster i denne weekend, og her i aften er hun ude at spise med en veninde.

I går så vi de danske herrer spille VM-håndbold, og havde min søster ikke været her, ja så havde jeg måske slet ikke set kampen. Men nu hvor Danmark står i en finale i morgen, så må jeg da vist hellere se kampen. I dag var min søster og jeg i Fields sammen med resten af København, og i morgen skal vi spise brunch med to fælles veninder.

Nu vil jeg snart finde dynen og Den afrikanske farm frem og læse til jeg falder i søvn.

Hav en god aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar