13. januar 2011

Gymnastik

Motion er godt, det ved jeg godt. Og det er tilsyneladende ekstra godtt, når man er gravid. Så det har været lidt pinligt at erkende både overfor læge og jordemoder, at udover at gå ned til toget og i Netto og en travetur i ny og næ, så har jeg ikke fået meget motion denne vinter.

Men nu er det slut. Fra februar er jeg deltager på et gymnastikhold for gravide. Jeg glæder mig til at komme i gang med at lave lidt, og i særdeleshed øvelser der er gode for en gravid krop.

I dag er jeg gået ind i uge 15, så nu er der kun 25 uger til babyen melder sin ankomst. Jeg er virkelig overrasket over, hvor hurtig tiden egentligt går. Jeg har fået en lille bitte mave, den kan stadig forveksles med en god madjul, men jeg tror, at inden mange uger, så kan man virkelig se, hvad der er på færde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar