14. januar 2011

Fredagstanker

Så blev det endelig fredag. Jeg synes, den her uge har været uendelig lang. Allerede da vi nåede tirsdag morgen, ville jeg gerne have det var fredag eftermiddag.

Der har været rigtig meget at lave på arbejde i denne uge, og nu trænger jeg bare til et par dage derhjemme.

I dag håber jeg at være rigtig praktisk med tøjvask, lidt rengøring, madlavning og måske bagning, når jeg kommer hjem. Og i aften skal jeg se P3 Guld i fjernsynet. Det skal nok blive godt.

Weekenden kommer til at stå i venindernes tegn. I morgen aften skal jeg spise sushi og bland selv slik (altså hver for sig) og se X-faktor med de skønne damer Mona og 2300happiiiness. Og på søndag skal jeg i biografen med et par veninder fra stuidet. Jeg glæder mig rigtig meget til at se dem alle sammen, det bliver garanteret hyggeligt.

Nu skal jeg lige have ryddet skrivebordet og tømt lidt ud indbakken inden weekenden kalder. Jeg kan nemlig godt lide at starte ugen med et overskueligt skrivebord og indbakke.

Hav en god weekend alle sammen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar