15. januar 2011

Fine ting til mig og baby

I sidste uge var jeg en tur i Fields for at købe lidt forskelligt til mig og den første lille ting til babyen.

Jeg har ikke købt ret meget tøj eller andet til mig selv, siden jeg blev gravid. Det kan ikke rigtig betale sig at købe nyt tøj, da jeg jo ikke ved, hvornår maven er for stor til tøjet, der kom den meget praktiske jyde lige op i mig :) Til gengæld har jeg fået brugt rigtig meget af tøjet, der allerede er i skabet, og det er jo ikke dårligt.

Det var især smykker, som jeg var på jagt efter, da jeg sukkede efter noget nyt i smykkeskrinet.

Fin fin uglering fra HM

Ørestikker fra Pilgrim - det er samme model bare i "guld" og "sølv"

Øreringe og en fingerring også fra Pilgrim

Udsalgskøb fra HM - fin rød skjorte
jeg elsker den røde farve, men jeg bruger rød alt for lidt, det skal jeg have lavet om på
Jeg var også en tur i Helsemin efter forsyninger til ansigtsplejen. Min uundværlige ansigstcreme fra Weleda og øjengele fra Mellisa. Øjengelen er kommet i ny emballage, og det er rigtig fedt med pumpeflasken fremfor en lille krukke.

Til sidst lidt til baby - fine små strømper til at varme små børnefødder. 
 Jeg beklager, at billederne vender lidt som vinden blæser, men Blogger og jeg har lidt samarbejdsvanskeligheder ved opload af billeder.

3 kommentarer:

  1. Ih, de strømper var også det allerførste jeg købte da jeg fandt ud af jeg var (er) gravid <3

    SvarSlet
  2. Sikke fine ting du fik købt - sokkerne de går rent ind :-)

    SvarSlet
  3. Tak skal I have. Og strømperne er bare så søde og slet ikke til at stå for.

    SvarSlet