30. januar 2011

Brunch og solskin

Endnu en søndag og endnu en brunch. I dag mødtes jeg med to veninder, som jeg boede på kollegium med og deres respektive børn. Vi var på cafeen Madmanifesten på Amager, der er helt perfekt til børn. Der er et legerum, hvor ungerne kan underholde sig selv i et par minutter, inden de skal ind og se til mor igen.

Brunchen var rigtig god, og med andre retter end de helt klassiske med pandekager, røræg og bacon. Der var en spændende æggekage, chilipølser,  vidunderlige oste og god stærk cafe latte. Jeg vil virkelig anbefale maden, men har man ikke børn med på cafeen, skal man nok komme tidligt til brunch i weekenden, da det ellers bliver en kende kaotisk. Jeg er glad for at have fundet cafeen, for den er perfekt til, når jeg engang skal på barsel.

Christianshavn Vold
Efter brunchen gik jeg en dejlig tur i det skønne solskin. Jeg har efterhånden lavet en fast rute omkring Islands Brygge og Christianshavn. Fødderne kan efterhånden selv gå turen. For tiden kigger jeg meget på andres barnevogne og kombivogne. Vi skal i gang med at finde ud af, hvad vi køre barnet rundt i, og det er ikke nemt at finde ud af, det er en jungle, vi har kastet os ind i.

Den sorte diamant i solskin
Nu vil jeg lige have en lille søndagslur, hvis jeg ellers kan sove med to kopper kaffe i kroppen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar