7. januar 2011

Blogleg

Charlotte har opfordret mig til at være med i en lille blogleg, og det siger jeg da ikke nej til. 


1. Ting som du aldrig forlader dit hjem uden:
Nøgler og mobiltelefon. 


2. Favorit make-up mærke:
Jeg har som sådan ikke noget favorit mærke, lige nu bruger jeg bl.a. Gosh, Body Shop og Nilens Jord. 


3. Favorit blomst:
Tulipaner



4. Yndlingstøjbutik:
Ja, det må blive H&M, jeg kan blive ved med at finde noget der, som jeg lige kan bruge.


5. Favorit parfume:
Oiu fra Lancome



6. Høje hæle eller flade sko:
Høje hæle rigtig flotte, men jeg går mest i flade sko. Dog er jeg blevet bedre til at cykle i et gummisko til arbejdet også have et sko med hæle med i tasken, så hælene er på vej ind i mit liv.


7. Får du gode karakterer?
Ja, det gjorde jeg, da jeg fik sådan nogen. 


8.Yndlingsfarver:
Det er ikke nemt at vælge, men rød og lilla er jeg begge meget glade for



9. Drikker du energidrikke?
Nej



10. Drikker du ofte juice?
Ja, vel et par gange om ugen


11. Kan du lide at svømme?
Ja, især kan jeg godt lide at svømme i havet om sommeren. Engang svømmede jeg en del i svømmehallen, men jeg synes ikke rigtig det er nogen fornøjelse længere, så det gider jeg ikke.


12. Bruger du en gaffel til at spise pomfritter med:
Øh, jeg kan nu konstatere, det er længe siden, jeg har spist pomfritter, men jeg bruger oftest fingerne.


13. Yndlingscreme:
Min yndlingsansigtscreme er en mandelcreme fra Weleda



14. Vil du gerne giftes en dag?
Ja.


15. Bliver du nemt sur?
Nej, egentligt ikke. Jeg kan til gengæld ret nemt blive irriteret.


16. Kan du godt lide at jagte spøgelser?
Det ved jeg ikke, det har jeg aldrig prøvet.


17. Har du nogle forbier?
Jeg er ikke særlig glad for at komme op i rutchebaner og lignende, jeg er noget så bange for at falde ud. 


18. Bider du negle?
Nej 


19. Har du nogen sinde haft en nær-død oplevelse?
Ja, jeg kørte galt for et par år siden, og havde jeg ikke haft sikkerhedssele på, kunne det have endt meget galt.



20. Drikker du kaffe?
Jeg drikker meget sjældent almindelig sort kaffe, men en kop cafe latte kan jeg rigtig godt lide. 



Jeg sender stafetten videre til Mona, Louise og Sacha - jeg håber I vil lege med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar