11. december 2010

Tivoli

I går kom jeg endelig i Tivoli til julemarkedet. Normalt når jeg derind en 4-5 gange i løbet af november og december, men i går var første gang i år.


Anledningen var, at jeg havde besluttet, at mine bedsteforældre skal have forskellige ting og sager fra Tivoli, så jeg har købt søde sager og lidt pynteting til dem.


Som altid var der rigtig smukt i Tivoli med alle lysene, og det var rigtig hyggeligt med boderne med juleting og særligt alle duftene af glögg, julemad og forskellige søde sager.

Da jeg så på karusellen på billedet in action, gik det pludselig op for mig, at hvis jeg får et barn, der elsker rutchebaner og karuseller, så får vi da et problem. For jeg kan bestemt ikke lide rutchebaner og bare karusellen er for meget for mig, så det bliver ikke mig, der følger med op i alle mulige forlystelser. Men så er det godt, at barnet får en moster, der kan lide sådanne ting, så må moster være med til de vilde ting i Tivoli.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar