18. december 2010

Rabalderstræde

Rabalderstræde er en gade.....

Det nummer blev spillet til min meget store fornøjelse til julefrokosten i aftes. Jeg er blevet flasket op med Gasolin som barn, og deres numre vækker så mange minder. Så det var en fornøjelse at bare danse vildt og grimt til nummeret.

Julefrokosten var rigtig hyggelig, det er sjøvtt at se kollegerne i en anden sammenhæng end sædvanligt og få talt lidt med nogen af dem, som jeg ikke ser så tit.

I dag har jeg været ret fuld af energi, og det har jeg benyttet til både at handle, vaske lidt og gøre badeværelset rent, og klokken er kun lidt i et nu. Det er jo helt vildt. Her i eftermiddag vil jeg trave en lang tur i al den fine sne. Der er godt nok kommet meget her på Amager i løbet af aftenen og natten.

Hav en dejlig lørdag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar