25. december 2010

Min julepynt del II

I torsdags viste jeg noget af mit hjemmelavede julepynt. I dag viser jeg lidt mere af mine kreativiteter.

Denne engel er egentligt mere speciel end den er køn, men den får lov til at overleve,
da det er lidt sjovt at lave julepynt ud af viseline 

Min mor flettede sådan et hjerte her, da jeg var barn, og det hjerte er blandt de dyrebareste stykker pynt til mine forældres juletræ. For et par år siden fik jeg fingre i mønsteret, også lykkedes det også mig at flette hjertet med klokken.

Og inspireret af hjertet med klokken
lavede jeg helt selv en skabelon til det flettede hjerte med juletræet.

Og endnu en ikke så køn engel, og bagpå står der, Anette 4. A,
så der er 21 år siden, jeg lavede den. 

Og endelig har jeg lavet masser af flettede stjerner gennem de sidste 15 år fra alt lige fra gavebånd til papir til regnemaskiner. Her er det dog de klassiske stjernestrimler

Hermed slutter min lille rundtur i noget af mit julepynt. Nyd jeres 1. juledag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar