29. december 2010

Julegaverne

Jeg fik rigtig mange fine gaver i fredags, og jeg var helt overvældet over mængden af gaver, der var til mig. Jeg er rigtig glad for gaverne, og de er meget brugbbare. Jeg skal kun have byttet en enkelt gave, da jeg har større fødder, end min mor lige tror.

I bogafdelingen fik jeg to bøger i Sagaen om Isfolket,
 og nu er jeg over halvvejs mod at have samlet hele serien.
Jeg fik også kogebogen Verdensmad fra din lokale etniske købmand. Kogebogen har afsnit med kinesisk, arabisk, indisk/pakistansk, thailansk mad og vist et par stykker mere. Der er rigtig mange spændende retter, som jeg ser frem til at prøve kræfter med.

En elektrisk tandbørste lå også blandt gaverne, og den er godt nok effektiv.

Af vores nevøer fik min kæreste og jeg en "julekurv" med juice, kiks, riskiks, müsli, honning, marmelade, chips og kageformen. Vi spiste nogle af de søde sager på vej hjem i toget, så de er ikke blevet foreviget. 

Jeg fik disse fine varme hjemmesko af mine forældre, og det er dem, der skal byttes. Jeg håber, jeg kan få dem i en størrelse større, for de er virkelig lækre.

Jeg fik også masser af strik, og det kan man jo aldrig få for meget af til livet i snefulde Danmark. Her er en poncho, som allerede er kommet med ind på arbejde, så jeg altid har ekstra tøj til de kolde dage.

Denne cardigan fik jeg af min kæreste, og som han sagde, så er den også til arbejdet. 

Det sidste stykke strik er den gave, som jeg er mest glad for. Den fineste cardigan, den er dejlig varm og tyk, og jeg kommer vist til at bo i den henover vinteren. 

Og til sidst et par fine øreringe, som jeg også er meget glad for.

4 kommentarer:

  1. Nej, nogle smukke ørering du har fået og kogebogen ser også spændende ud.

    Ser ud til du har fået nogle rigtig gode gaver.

    SvarSlet
  2. Jeg er også rigtig godt tilfreds med gaverne.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine og interessante ting ting du har fået. Synes også kogebogen ser rigtig spændende ud.

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig også meget til at gå i krig med kogebogen og gå i små butikker.

    SvarSlet