11. november 2010

Tak for rosen

Jeg har været til konference i dag, og blandt deltagerne var en masse af de virksomheder, som jeg samarbejder med gennem mit job.

En af deltagerne kom hen til mig og fortalte, at han og hans samarbejdspartner havde været meget glade for de brugbare svar, jeg havde givet dem på deres spørgsmål omkring forskellige europæiske lovgivninger. Han fortalte også, at det var deres indtryk, at jeg var en meget kompetent medarbejder. Jeg blev rigtig glad for rosen, og jeg voksede lige en halv meter.

Det er så dejligt at blive anerkendt for mit arbejde, og selvom både min chef og kolleger er gode til at gøre det, så er det bare noget helt andet, så det er "kunder" ude i byen, der kommer med rosen.

Selve konferencen var også rigtig interessant, og jeg fik en masse input og ideer med hjem. Så alt i alt har det været en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar