6. november 2010

Nyt strik til garderoben

På forhånd havde jeg haft store forventninger til mig selv og køb af støvler og vinterfrakke i Prag. Men jeg kunne slet ikke overskue at gå i ret mange butikker samt at forholde mig til, om de støvler jeg så, nu var nogen, jeg ville have.

Så jeg måtte hurtig opgive at gå rundt i butikker og snuse, og skal jeg gå i H&M, så kan jeg sådan set ligeså godt gøre det herhjemme.

Men en af dagene stod vi pludselig foran Marks & Spencer, og med lidt pludselig opstået energi, kunne jeg lige overskue en lille tur i butikken.

Og her fandt jeg den fineste striktrøje, den er faktisk så lang, at den næsten kan bruges som kjole.


Min kæreste fandt de her benvarmere til mig, og de er ret fine.


Jeg så også de fineste strømpebukser i norsk strik i en udstilling, men de var desværre udsolgt, så de kom ikke med hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar