24. november 2010

Juledekorationer

Som jeg skrev i går, så lavede jeg juledekorationer sammen med to veninder i søndags. Det er en tradition, som vi har haft i mange år lige siden, vi boede på kollegium sammen.

Vi køber som regel nyt pynt hvert år, så vi har efterhånden samlet en god mængde pynt til dekorationerne, og reelt kunne vi nok lave 20 fremfor de kun 5, som vi fik fremstillet.

Noget af vores pynt og grej til dekorationerne
Jeg lavede en dekoration med kalenderlys, og en med et almindeligt hvidt bloklys. Jeg har allerede haft tændt det hvide bloklys, det er så hyggeligt med levende lys i denne mørke tid.


I google analytics kan jeg se, at andre også er i gang med at lave juledekorationer, for mit indlæg fra 2009 er blevet læst meget de sidste 4 uger.

5 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er de fine :-) Sådan nogle talenter ejer jeg overhovedet ikke.....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Hienot eväät eli tarjoilut, valokuvat ovat hyviä. Konserttisalin kuva mielenkintoinen. Näin blogien katselulla on kiva tutustua muiden maiden kulttuuriin ja ihmisiin. Tule sinäkin katsomaan Teuvon kuvat blogi ja kerro myös kaikille sinun kavereille miksi kannattaa käydä katsomassa Teuvon kuvat blogi. Samalla saadaan nostetuua teidän maanne lippu korkeammalle minun blogissa. Talviterveisin Teuvo vehkalahti FINLAND

    SvarSlet
  3. De ser rigtig fine ud! Og en hyggelig tradition med at lave dem sammen - god idé :-)

    Jeg tror, jeg må have bikset et eller andet sammen her i weekenden...

    SvarSlet
  4. Teuvo: Tak for din hilsen, den måtte lige en tur igennem Google Translate.

    Piskeriset: Det er nemlig en rigtig hyggelig tradition at mødes og lave dekorationer.

    SvarSlet