8. november 2010

Indlæg nr. 501

I går nåede jeg en milepæl på bloggen, da jeg skrev indlæg nr. 500. Det var først i dag, jeg kom til at se det, så det bliver fejret i indlæg nr. 501.

Og lige lidt hurtig statistik over, hvad jeg egentligt har skrevet om:

Førstepladser er emnet bøger - hele 92 indlæg handler om bøger - det vil sige, at næsten hvert 5. indlæg handler om bøger.
På en flot andenplads kommer de 82 indlæg om mad, også er der også 33 indlæg om bagning. Så reelt er alt mit arbejde egentligt førstepladsen.

I den anden ende af skalaen, så har jeg kun skrevet et enkelt indlæg om blandt andet disse kategorier:
90'erne
drømme
efterår

Også kan jeg gå i gang med 499 nye friske indlæg op til de 1000 indlæg.

5 kommentarer:

  1. Tillykke med de 501 indlæg :-) Har selv lige rundet de 304 indlæg.

    SvarSlet
  2. Til lykke med de 501 indlæg. Så mange har jeg ikke fået skrevet endnu, men det kommer forhåbentlig. Men jeg blogger jo også kun om bøger :-)

    SvarSlet
  3. Trine: Tak skal du have, og du har da lige rundet en milepæl med de 300 indlæg.

    Louise: Tak skal du have. De 500 indlæg kommer jo nok, og det vil godt nok være flot at have skrevet 500 indlæg kun om bøger!

    SvarSlet
  4. Tillykke med det! Fedt med en lille oversigt over, hvad bloggen har bragt af indlæg indtil videre - god og sjov idé :-)

    SvarSlet
  5. Piskeriset: Tak skal du have. Det er meget sjovt at sidde og læse, hvad jeg fx skrev for et år siden.

    SvarSlet