7. november 2010

Fustreret

Arggg, jeg er en kende fustreret lige nu. Jeg har lige været en tur i det lokale center for at se på støvler. I sig selv er det en lidt kedelig opgave for mig at købe sko og støvler, da jeg har en lang smal fod, og det kan være svært at finde noget, der passer min fod.

Men i dag kunne jeg slet ikke få de støvler, jeg endelig synes var pæne, i min størrelse. Så jeg er kommet meget tomhændet hjem fra min lille shoppingtur. Øv, så må jeg jo på den igen eller prøve med internetshopping.

5 kommentarer:

  1. Æv æv æv.
    :(
    Det er så frustrerende at have fødder der ikke passer til en gennemsnitssko.
    Jeg har det modsatte problem af dig - korte og brede fødder (plus smal ankel i forhold til læggen).

    Har du været forbi Aldo?
    Jeg synes de fleste af skoene der er for smalle til mine fødder, måske de vil passe til dine så?

    SvarSlet
  2. Det er overhovedet ikke nemt med de fødder.

    Jeg har ikke været forbi Aldo i denne omgang, men jeg synes ofte, deres sko og støvler har alt for høje hæle til, hvad min motorik kan klare. Så jeg har faktisk aldrig købt nogle sko eller støvler derfra.

    SvarSlet
  3. De har også flade sko, dog knap så stort et udvalg som det de har i de tårnhøje helveder.

    For at spare turen forbi aldo, så gå ind på deres hjemmeside, nogle af tingene der findes de i deres butikker i KBH :)

    SvarSlet
  4. Tak for tippet med hjemmesiden.
    Jeg overvejer virkelig internetshopping for at undgå skuffelser med størrelserne ude i butikkerne.

    SvarSlet
  5. Jeg ved ikke om de sender til DK, men jeg brugte siden til at finde et par sandaler der var bredde nok til mine fødder - så det det omvendte burde også kunne lade sig gøre :)

    SvarSlet