27. november 2010

Et lille hjerte, der blinker

Jeg har set et lille hjerte, der blinker!

Hjertet tilhører det lille foster på 14 mm, som jeg bærer på. Jeg er nemlig blevet gravid. Jeg har glædet mig til at fortælle jer det, men jeg ville være helt sikker og vente med at fortælle den store nyhed, til jeg havde set hjerteblinket.

Det var en stor oplevelse at se hjerteblinket. Indtil nu har graviditeten været lidt uvirkelig altså udover en positiv graviditetstest og en ganske enorm appetit. Jeg er virkelig overrasket over de mængder mad, jeg bliver nødt til at spise for ikke at blive dårlig. Men udover det, så oplever jeg kun træthed som et symptom, og det ser jeg som billigt sluppet indtil videre.

Og her er et billede af vores lille bitte foster. Fosteret er den lille peanut, med en streg henover. Og hjertet er den lysende prik.

11 kommentarer:

  1. Nej hvor fantastisk Anette!
    Tillykke er vel på sin plads ;)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke!

    Scanningen var også med til at gøre det meget mere virkeligt for mig!

    SvarSlet
  3. Tillykke tillykke - hvor er det dejligt at høre, nu du har glædet dig så længe til det :-)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke !! Hvornår har du så termin? Starten af Juli? :-)

    SvarSlet
  5. TILLYKKE! :-) Sikke da en dejlig nyhed....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med den kommende familieforøgelse ;o)

    SvarSlet
  7. Tillykke med det fantastiske lille, nye barn!

    SvarSlet
  8. 1000 tak for alle jeres tillykker :)

    Therese: Ja, jeg har termin i starten af juli.

    SvarSlet
  9. Stort tillykke. Det er bare fantastisk.

    SvarSlet
  10. Og en stor tak for jeres tillykker til intetnytundersolen og Helle.

    SvarSlet