14. november 2010

Bogforum 2010

Hele lørdagen tilbragte jeg til BogForum sammen med Mona fra bogklubben. Det var mit første besøg på BogForum, og det var en stor oplevelse. Jeg blev fyldt godt op af indtryk af nye bøger, spændende oplæg også alle de mange mennesker, der også havde valgt at ligge vejen forbi BogForum.

Hos Litteratursidens stand fik jeg kortlagt min læseprofil. Jeg svarede på en række spørgsmål om, hvilke typer af bøger jeg læser, hvor jeg søger inspiration, hvordan jeg udvælger de bøger jeg læser, og udfra det kunne jeg finde min læseprofil. Og jeg er altædende. Jeg læser simpelthen alt, jeg kommer i nærheden af, og det er jo rigtig nok. Jeg kommer meget vidt omkring i mine bøger.



Jeg købte kun en enkelt bog. Og det er kogebogen Frydefulde fristelser af Sophie Dahl. Kogebogen er fyldt med lækre billeder og spændende opskrifter, og jeg glæder mig til at læse mere i den.


Mona og jeg skriver et mere fyldigt indlæg om BogForum på Bogklubben mener på tirsdag, så kig derind efter fortællinger fra BogForum 2010.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar