22. oktober 2010

På vanviddets rand

Jeg befinder mig i et stort tankevanvid. Gad vide, om jeg er mon er blevet gravid? Dagene er frygtelig lange, og jeg ser frem til dommens dag, hvor naturen kan give mig et klart praj om resultatet i form af blødning, som det er sket i de tidligere forsøg. Lige der er det rart med krop, der er som et klokkeværk.

Alle små tænkelige tegn bliver analyseret, og mine bryster må snart være blå og gule af, at jeg hele tiden lige skal undersøge, om de nu er ømme. De første dage efter æggene var lagt op, var jeg meget roligt og afslappet, men så for et par dage siden gik tankerne helt bersærk. Nu kører de på højtryk, om den nu er der, og hvad vi skal gøre, hvis den ikke er der.   

Jeg håber virkelig, den er der, for jeg kan ikke overskue flere behandlinger, men samtidig tør jeg ikke rigtig tro på det.

5 kommentarer:

  1. Jeg krydser fingre for dig og din kæreste.
    Prøv at give kroppen ro - jeg VED det er svært, men prøv :o)

    SvarSlet
  2. Jeg håber og krydser alt hvad jeg kan. Nu skal det være nu.

    SvarSlet
  3. Selv om jeg er ret ny læser af din blog, så tillader jeg mig også, at krydse fingre for dig :-)

    SvarSlet
  4. Tak for jeres krydsede fingre, dem sætter både min kæreste og jeg pris på i disse strenge dage.

    SvarSlet
  5. Så meget held og lykke herfra. For 15 år siden var jeg der hvor du er nu - for mig lykkedes det, det håber jeg også, at det gør for dig. Krydser fingre :-)

    SvarSlet