31. oktober 2010

Oktober måneds bøger

Selv om jeg er ude og rejse, skal I da ikke snydes for en opdatering af, hvad jeg har læst i oktober.

Her i oktober fik jeg ikke læst ret meget. Det var som om, gassen gik af ballonen, da jeg nåede de 52 bøger i bogudfordringen. Jeg har ikke læst en bog færdig siden, da jeg løb ind i mindre læseblokering. Men jeg er stille og roligt på vej ud af den igen.

I oktober har jeg læst:

  • Lone Frank: Mit smukke genom
  • Margit Sandemo: Stilhed før stormen
  • Jan Guillou: Tempelridderen

Det er tre meget forskellige bøger, der slet ikke kan sammenlignes. Mit smukke genom var en meget stor oplevelse at læse, og jeg fik utrolig mange ting at tænke over både om mig selv og, hvordan vi bruger viden om gener i samfundet.

Stilhed før stormen fængede mig ikke rigtig, men det gjorde tempelridderen til gengæld. Der var masser af aktion og en spændende historie. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar