1. oktober 2010

Læsningen i september

Så gik september måned, og nu er det tid til at gøre status på, hvad jeg har fået læst i denne måned.

  • Leo Tolstoy: Anna Karenina
  • Margit Sandemo: Dæmonens bjerg
  • Jussi Adler-Olsen: Flaskepost fra P
  • Jan Guillou: Vejen til Jerusalem
  • Marcus Rubin: Bibelen på bloggen
  • Sophie Kinsella: Hushjælp søges

Jeg er kommet rigtig godt omkring i genrer og sværhedsgrader, og jeg er meget tilfreds min læseindsats i denne måned. Faktisk så var alle bøger gode og en dejlig oplevelse at læse. Og fælles for flere af bøgerne har været, at jeg næsten ikke kunne slippe dem igen, når jeg var kommet igang, og det gør udslaget i en god bog for mig.


Jeg mangler at fortælle lidt om et par bøger, men det kommer, bare vent. 


For en god ordens skyld, vil jeg lige afslutningsvis sige, at jeg brugte en stor del af sommeren på at læse Anna Karenina, for den bog kræver god tid. Havde jeg læst Anna Karinina og fem andre bøger på en måned, så kunne jeg vist ikke have lavet andet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar