9. oktober 2010

Lørdagsliv - nu med humørsvingninger

I morges bagte jeg bananpandekager til kæresten og jeg. Jeg havde fået ideen hos Piskeriset, og de blev ligeså gode som forventet. Jeg synes brunch er rigtig hyggeligt, men det er lidt omstændigt bare til to personer, også er pandekager et fint alternativ.


Lørdagen er gået stille og roligt. Jeg nød en solskinsrig travetur ude på Amager Strand med lydbog i ørerne i formiddags. Der en del mennesker derude, og det forstår jeg godt, for det solskin var så skønt. 

Herhjemme har jeg bagt kæmpe gulerodsbrud og skinkebrød og læst endnu en bog i Sagaen om Isfolket færdig. 

Jeg har forsøgt at lave nogen ting i dag, der gør mig glad og tilfreds, men alligevel svinger mit humør ganske forfærdeligt i disse dage. Min krop er pumpet op med kunstige hormoner, og de gør ikke noget særlig godt for mig. Dette er den første gang i de reagensglasbehandlinger, jeg har været igennem, hvor jeg virkelig kan mærke bivirkninger på både krop og sjæl. Jeg kan være noget så træt i en periode, og derefter har jeg pludselig energi igen. Mit humøret kører op og ned, og jeg bliver frygtelig irritabel over ingenting. Og værst er alt, at jeg kan være frygtelig rastløs samtidig med at min krop nærmest ikke kan hænge sammen pga. træthed, det an min hjerne vist ikke rigtig finde ud af. 
Så nu glæder jeg mig bare til at komme videre i behandlingens næste fase, hvor jeg ikke skal proppes med helt så mange hormoner. Også vender jeg forhåbentligt tilbage til mit mere normale jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar