11. september 2010

Ny inspiration

Jeg har købt nye kogebøger, og jeg glæder mig til at gå i gang med at bruge dem.


Denne lille fine kogebog indeholder en masse forskellelige wok-retter og en del retter, som jeg nok ville bruge en almindelig gryde til. Wok-retter er rigtig gode, især når grønsagsskuffen i køleskabet skal tømmes. Jeg er bare kørt lidt fast i wok-retterne, så derfor er denne lille sag lige noget for mig. Jeg fandt den i Føtex for 39 kr.

Jeg var ikke i tvivl om, at AMO's 3. bagebog skulle med hjem, da jeg fandt den. Jeg har været rigtig glad for den AMO-bagebog jeg købte i efteråret. Sjældent har jeg brugt en bagebog så meget. Denne bagebog er inddelt med opskrifter for de 4 årstider. Heldigvis er der ikke mange af opskrifter, man ikke kan lave på andre tider af året. 
Det er lidt ærgerligt, at jeg ikke har en stor familie at bage de mange fine kager til, for min kæreste og jeg har nok ikke godt af alt for meget kage.

Min influenza er ved at slippe taget i mig. Jeg var på arbejde i går, det var hårdt men skønt at se kollegerne igen. Eftermiddagen skal bruges sammen med resten af krimien "Flaskepost fra P", den er meget spændende.

2 kommentarer:

  1. Måske jeg så alligevel skulle købe Amo 3, jeg har været meget i tvivl :-)

    Skøn blog du har her, jeg sætter dig på min blogroll.....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Tak for rosen!

    Indtil videre har jeg været meget glad for AMO 3, især fordi der er mange forskellige opskrifter i bogen.

    SvarSlet