10. september 2010

Noget helt nyt

I sidste uge kom jeg pludselig forbi en Vero Moda-butik, og jeg gik derfra med et par indkøb, der ikke ligefrem var planlagt. Jeg købte to bluser, der bestemt ikke ligner noget, der allerede er i mit klædeskab. Jeg har lidt en tendens til at lave meget sikre køb fremfor at udfordre mig selv lidt, så det har jeg nu gjort.

Det var denne fine top med fugle, der overhovedet fik mig lokket ind i butikken. 

Denne top er lidt af et sats, og slet ikke noget, jeg normalt går i. Men der er så mange fine detaljer, at jeg altså må beholde den.

Blusens ærmer

Denne jakke er til gengæld ikke er sats udover, at den er blå. Jeg købte en grå jakke for en måneds tid siden, og jeg har boet i den siden, så det er bestemt på plads med en mere i den stil.


Til sidst farvede sokker til at peppe det hele lidt op. 

2 kommentarer:

  1. Åh, jeg er vild med fugle-blusen! Den er virkelig fin!

    SvarSlet
  2. Tak Mona! Jeg glæder mig også til at tage den i brug.

    SvarSlet