15. september 2010

Lokket i fordærv

For et par uger siden skrev Mona om Marabou Polkachokolade, og siden jeg læste det indlæg, så havde jeg lyst til at prøve den.


I dag fandt jeg chokoladen i Netto, også skulle den bare med hjem. Jeg er helt enig med Mona i, at det er en dejlig chokolade. Jeg er meget glad for pebermyntesmagen, for det er bare godt. For ca. 10 år siden havde Marabou en mint-udgave, og det var min favorit dengang. Jeg var lidt trist, da den forsvandt fra deres sortiment. Men nu ser det ud til, at jeg har fundet en erstatning.

7 kommentarer:

  1. Mmm, bliver lækkersulten! Tror også jeg skal prøve denne slags, er vild med den med "Non Stop"/Smarties i - vild med chokolade generelt :)

    SvarSlet
  2. Uhm, nu fik jeg lyst til sådan en omgang igen. :D

    Jeg var ikke klar over at man ikke kunne få mint-versionen herhjemme længere. Det troede jeg var en "normal" version?

    SvarSlet
  3. Trine: Prøv den, du vil ikke fortryde.

    Mona: Det kunne være fantastisk, hvis mint-versionen stadig kan fås, det er bare længe siden, jeg har set den.

    SvarSlet
  4. Det er den med grønne mintblade på forsiden, ikk?

    Den købte jeg i Sverige sidst vi var deroppe.

    SvarSlet
  5. Jeg henviser vist til den i mit indlæg om polkachokolade. Hvor jeg skriver at jeg synes at Polka er bedre end mint. Polkaen er mere mint-agtig. Spøjst nok.

    SvarSlet
  6. Jeg faldt over mint-versionen hos en grønthandler på Istedgade i dag :-)

    SvarSlet
  7. Katrine, tak for tippet. Jeg leder nok de forkerte steder efter den chokolade :)

    SvarSlet