2. september 2010

Lidt shopping

Da jeg skulle ud på den lange togrejse til Jylland, købte jeg det nyeste udgave af Sirene. Og sammen med bladet fik jeg en rabatkupon til Gina Tricot, hvor jeg kunne få 25% rabat. Og selvom jeg meget sjældent har fundet noget i den butik, så måtte jeg da lige forbi og kigge, for det kunne jo være, at der var noget godt. Og jeg er så meget jyde, at sådan en rabatkupon da skal udnyttes.

 Jeg købte en t-shirt, farven er meget mere varm i virkeligheden.









Også købte jeg et læderbælte. Jeg er blevet meget glad for smalle bælter, og sådan et havde jeg på forhånd besluttet mig, at garderoben skulle udvides med.

2 kommentarer:

  1. Jeg kan vældig godt lide motivet på den bluse :-)

    SvarSlet
  2. Tak - og jeg er ikke engang det store kattemenneske :)

    SvarSlet