9. september 2010

Gensyn med Gilmore Girls

Jeg har tilbragt de sidste par dage i selskab med Gilmore Girls, og det har været et hyggeligt gensyn. Det er sådan en dejlig serie med masser af gode grin, lidt krummen tæer og glæde over, at min mor er helt nede på jorden i forhold til Emily Gilmore.

Jeg fik øje på Gilmore Girls, da jeg boede på kollegium, hvor vi tit sad en lille flok tøser i køkkenet og så seriens første sæsoner. Siden fulgte jeg fast med i serien hver tirsdag, da det blev sendt på TV4.

Og nu kastede jeg mig ind i 3. sæson, og der sker så mange spændende ting. Rory bliver kæreste med Jess i stedet for Dean, Lane har store problemer med sin mor og musiker-Dave, og Lorelai er bare Lorelai.

Det har været et meget glædeligt gensyn, og det er så hyggeligt at følge med i livet i Stars Hallow.

1 kommentar:

  1. Det er en skøn serie. Købte den for et stykke tid siden. Jeg er i gang med sæson 2.

    SvarSlet