20. september 2010

Ferieminder

I lørdags landede fotobogen over vores sommerferie i 2009 i postkassen. Omsider havde jeg fået lavet bogen færdig, og nu er det dejligt at se det færdige resultat.


Og hvilket resultat! Billederne står rigtig skarpt, farverne er godt gengivet og kvaliteten af bogen er lækker. Og jeg valgte endda den "billige" papirkvalitet.


Det er dejligt at have de bedste af feriebillederne samlet i en lille bog, som man kan vise gæster, uden at skulle vise dem billederne på computeren. Også synes jeg selv, det er superhyggeligt at se i de gode gamle papirfotoalbums - og sådan en fotobog er ligeså hyggelig.

Jeg har lavet fotobogen i et software fra www.blurb.com, og blurb har også stået for print. Softwaren er rigtig nem at bruge, og der er mange gode valgmuligheder for valg af sider med tekst, mange forskellige antal billeder osv.

Jeg beklager at mine billeder er blevet dårlige, men de gode billeder jeg tog, vil Blogger absolut sætte på højkant, og det er ikke pænt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar