27. august 2010

Weekendtur

Lige om lidt er det igen weekend. Det er dejligt, at det lykkes hver uge :) Jeg har haft masser at se til i denne uge. Især er der kommet godt gang i opgaverne på arbejde i denne uge, så nu er jeg ude af feriedvalen på jobbet.

Jeg hopper på toget mod det vestjyske om et par timer. I aften skal jeg besøge min søster, hendes kæreste og deres hundehvalp. Jeg glæder mig til at se hvalpen og lege med den. I morgen bliver min lillebror 25 år, også skal han fejres. Altså jeg synes ikke, det er længe siden, jeg selv fejrede min 25 års fødselsdag i München og fik masser af kanel, men der er gået 6 år siden dengang. Og søndag skal jeg se en gymnasieveninde, inden jeg kører hjem til København igen.

Så det bliver en weekend med masser af sociale aktiviteter, mad, vin og hygge, og det bliver dejligt.

I må have en god weekend alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar