20. august 2010

Weekend forude

Lige om lidt får jeg weekend, og det bliver dejligt. Det har været en lidt hård uge med at komme tilbage på arbejde. Rent mentalt er jeg ved at være indstillet på, at ferien er slut, og at det gælder hverdagen igen. Men rent fysisk har det været hårdt til trods for et kontorarbejde, så har det krævet noget energi. Og jeg har været godt brugt, når jeg kom hjem om eftermiddagen.

Planerne for weekenden byder på mange ting, og jeg ved faktisk ikke, om jeg kan nå det hele.

Det vigtigste er, at jeg får læst en masse i bogen "16 år i Sibirien", som vi skal tale om på onsdag i bogklubben. Jeg har først fået fingre i bogen i dag, så jeg skal bare i gang i aften, så jeg kan nå at blive færdig.

Jeg skal også have bagt noget forskelligt bl.a. knækbrød, noget madbrød og måske minirugbrød. Også skal jeg have planlagt næste uges maduge. Jeg overvejer bl.a. noget med hokadogræskar.

Og sidst men ikke mindst, så er jeg i gang med et par ferieprojekter. Dels så er jeg ved at skrive teksten til en fotobog over ferien til Kalymnos, mens jeg stadig har det i frisk erindring, og dels vil jeg egentligt gerne have lavet fotobogen over sidste års sommerferie færdig. Den skal i hvert fald laves færdig inden, jeg starter på en ny bog.

Så masser af planer til 2 dages weekend.

2 kommentarer:

  1. Glæd dig, den bog er så god og jeg kunne ikke lægge den fra mig, da jeg først gik i gang!!! :)

    SvarSlet
  2. Det lyder godt. Jeg har lige læst de indledende kapitler i bogen og det starter godt.

    SvarSlet