1. august 2010

Søndagstræt

I dag skal jeg bare have en stille dag uden de store aktiviteter. De sidste dage har været en stor familiekomsammen, der kulminerede med stor fødselsdagsfejring i går med både familie og veninder.

Min søster og svoger ankom torsdag aften, min bror, svigerinde og nevø fredag aften, og mine forældre i går lørdag. Det var rigtig hyggeligt at have hele familien samlet her hos min kæreste og jeg i København til min fødselsdagsfejring i går. Det er sjældent, at hele familien er her på en gang, det sker oftest hos mine forældre i Jylland.

Min nevø er nu næsten 1½ år, og han er bare så sød. Han forstår virkelig at underholde os allesammen. Han har lært at sige is, og ved udmærket hvad is er. Fredag aften hentede nevø og jeg is i fryseren, i går da han stod op, stod han ved fryseren og sagde sssss, han var klar til flere is.

Om lidt skal min kæreste og jeg en tur ud i butikker, også vil jeg ellers bare slappe godt og grundigt af i dag.

Hav en god søndag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar