8. august 2010

Shopping

Jeg har ikke lyst til at indse, at tiden med bare ben og sandaler ikke varer ved flere måneder endnu. Og rundt om i butikkerne er efterårs- og vintertøjet også ved at komme frem.

Jeg var en tur i Fields med min søster, da hun var i København, og her benyttede jeg mig af Zaras udsalgsslutspurt, hvor jeg fandt denne fine strikkjole. Der er masser af små fine detaljer, også er jeg meget tilfreds med, at der er lange ærmer i kjolen.

Jeg bruger cardigans næsten hele tiden, og jeg ønsker lidt noget andet i min garderobe. Derfor har jeg ledt efter forskellige jakker, som man kan bruge indenfor. Jeg har haft kig på forskellige blazere, men jeg har endnu ikke fundet den perfekte. Til gengæld fandt min kæreste denne jakke i HM, da vi var på søndagstur i butikker. Jakken er meget anderledes end alt andet, der er i mit klædeskab, og det er helt perfekt, da jeg trængte til noget nyt.

2 kommentarer:

  1. Super lækker kjole - den vil jeg købe med det samme! Hyggelig lille blog du har - dejligt at følge med :) Go dag!

    SvarSlet
  2. Jeg håber, du finder kjolen.
    Tak for rosen til min blog :)

    SvarSlet