17. august 2010

Motion

Jeg har meldt mig ind i et motionscenter!

Ja, det er store ting i min verden. Jeg er ikke så god til motion under ordnede forhold såsom holdtræning. Jeg vil egentligt helst bare løbe en tur og lave lidt styrketræning herhjemme. Men til oktober åbner et træningscenter 3 minutter fra min bopæl, og det har både kæresten og jeg valgt at benytte. Og det er jo også godt at have en at følges med, så går det måske lidt lettere.

Mit store håb er at få lavet mere styrketræning, da det især der, hvor det halter med mig.

Jeg er næsten igennem I FORM's 5 km løbeprogram. Jeg er super stolt af mig selv, og det er især dejligt at opleve, hvordan jeg kan løbe længere og længere.

2 kommentarer:

  1. Held&lykke med det :) & flot, at du kom igennem Iform's program!

    /PERNILLE

    SvarSlet