2. august 2010

Hurra for mig

I dag er det min fødselsdag - hip hurra

Jeg blev fejret i lørdags af min familie og veninder, så i dag skal fejringen ske sammen med min kæreste. Jeg pønser på en tur i biografen og lidt lækkert mad et sted i byen i eftermiddag, når kæresten har fri fra arbejde. Indtil da, vil jeg nyde en stille dag herhjemme med en løbetur, lidt oprydning efter weekendens besøg og et smut på biblioteket.

31 år har jeg nu på bagen, og det har jeg egentligt ikke haft de store tanker ved at fylde. Altså lige indtil jeg fik et fødselsdagskort med følgende tekst:


Så blev jeg pludselig lidt svedt ved at blive 31 lige i et par minutter. Men det er mange år siden, jeg fandt de første hvide hår (min er ikke grå), så det har jeg overstået. Og føle mig gammel, nej jeg føler mig helt tilpas med min alder. Så nu er det helt i orden at fylde år.

Hip hip hurra

8 kommentarer:

  1. Stort tillykke med de 31 år :-) Håber du får en skøn dag.

    SvarSlet
  2. Jamen TILLYKKE!! Jeg håber du får en dejlig dag med masser af kager og dejligt selskab!

    K.h. Natascha

    SvarSlet
  3. Stort tillykke skal du også ha' fra mig :-) Håber I får en rigtig hyggelig eftermiddag og aften sammen!!

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen! Lyder som gode ting at bruge dagen på :-)

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med dagen!

    /Maria

    SvarSlet
  6. Tillykke med dagen :-)

    Håber I fandt noget lækkert mad.

    SvarSlet
  7. Tak for alle jeres søde hilsner.

    Kæresten og jeg var en tur i Grand, hvor vi så den tyske film Soul Kitchen og bagefter spiste vi burgere. Filmen var god, men burgerne var kedelige.

    SvarSlet