14. august 2010

Hjemme igen

Nu har jeg haft dansk grund under fødderne i 24 timer. Jeg har haft en skøn ferie til Grækenland med min kæreste. Der var masser af solskin, varme, fine strande, dejlig mad og oplevelser.

Det var dejligt at komme hjemmefra og opleve noget helt andet, se en anden kultur og glemme alt om hverdagen.  Vi har kørt rundt på scooter og så Kalymnos, som var den ø, som vi boede på. Det var super hyggeligt at køre rundt på den måde og bare tage tingene som de kom.

Vi har taget masser af billeder, min kæreste omkring 1300 og jeg har vel en 600 billeder, som jeg skal se på. Også lavede jeg også videodagbog, som jeg skal have klippet sammen. Så jeg har masser af projekter at gå i gang med.

Et af de mange billeder af øen Telendos

Lige nu ser jeg det andet afsnit af Beverly Hills 90210. Det er så hyggeligt at se de helt gamle afsnit igen. Og jeg kan tydeligt huske, da serien blev vist for første gang, da jeg gik i 6. klasse, det er ren nostalgi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar