23. august 2010

Dagens detalje

I morges da jeg gik på arbejde, så jeg at min neglelak og regnfrakke har samme farve, og det er en sjov lille detalje.


Nu er min regnfrakke våd, og dermed mørkere, så det er ikke helt tydeligt at de har samme farve.

Dagen i dag er gået med arbejde som alle andre hverdage. Stille og roligt uden de store ophidsende oplevelser, og det var dejligt. Jeg trængte til en rolig arbejdsdag efter en total afslappet søndag. Jeg lå i sofaen stort set hele dagen i går, så nu er jeg helt med i alle de blogs jeg læser, og jeg har læst 16 år i Sibirien færdig.

Nu vil jeg hygge mig med en kop varm te, mens regnen vælter ned udenfor. Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan det kan regne så meget. Jeg husker altså august som varme og dejlige måneder og ikke sådan en omgang regn. Jeg bliver vist snart, som min far, der fortæller om, hvordan han måtte gå i skole til en halv meter sne i shorts, da han var barn. Til gengæld kan jeg så fortælle, om varme august måneder, da jeg var barn. 

2 kommentarer:

  1. Wauw - flot billede! Det er lige til en bogforside :-)

    Jeg ved heller ikke, hvad der er med det vejr. Under 20 grader og masser af regn - det er altså ikke ordentligt augustvejr!

    SvarSlet
  2. Tak for rosen af billedet :)

    SvarSlet