19. august 2010

Boligdrømme

I går landede det nye IKEA-katalog i postkassen. Og jeg havde faktisk glædet mig lidt til det. Jeg synes, det er så hyggeligt at bladre i kataloget og bare drømme om alle mulige forskellige rum, jeg kunne dekorere med møbler, lamper, gardiner, tæpper og forskelligt nips.

I den virkelige verden har jeg det bedst med et hjem med "rene linjer", altså få men gode ting og ikke alt for meget tingel-tangel. Så derfor holder jeg mig ved drømmene med store blomsterede ting, himmelsenge, gigantiske skabe til et ordentligt systemprojekt og andre gode sager.

Min kæreste og jeg står faktisk overfor et lille boligprojekt, og derfor blev kataloget læst ekstra nøje. Min kæreste bruger enormt meget tid med computeren, og det kræver en ordenligt arbejdsplads. I lang tid har han brugt spisebordet, men det er ikke holdbart, så han skal have et skrivebord. Til gengæld arbejder jeg så på at få et lille læsehjørne, hvor han nuværende arbejdsplads er.

Jeg så de røde skriveborde i kataloget, og jeg synes de er ret fine. Jeg kan bare ikke finde det i kataloget eller på IKEA's hjemmeside. Øv altså, er der nogen der er stødt på det nogensteder?

2 kommentarer:

  1. Jeg tror nok jeg så dem, da jeg var i IKEA Taastrup i tirsdags, men jeg er ikke sikker.
    Jeg kan prøve at kigge efter, når jeg skal derud om ca. 14 dage.

    SvarSlet
  2. Det lyder godt, hvis du vil se efter bordet Mona. Tak for det :)

    SvarSlet