16. juli 2010

Sommerlæsning

Jeg har fundet et par bøger frem, som jeg gerne vil have læst i løbet af sommeren.

Den store udfordring er Anna Karenina af Leo Tolstoy. Det er mange år siden, jeg købte bogen, og jeg startede også på en gang, men jeg kunne slet ikke holde rede i personerne. Jeg startede på bogen i weekenden, og det godt med at læse den. Bogen er bygget op lidt som Krig og Fred, så jeg kender Tolstoys måde at skrive på fra den bog. Det tegner til at blive en meget spændende og interessant bog.

Til den lette læsning på stranden har jeg valgt Charlie Hotel Kilo Oscar af Majse Njor og Camilla Stockmann og Havfruen af Camilla Läckberg. Jeg er startet på Charlie Hotel Kilo Oscar, og den er meget underholdende og sjov, og de to kvinder rammer virkeligt godt.

Bogklubsbogen for juli måned er Ondskaben af Jan Guillou. Den bog glæder jeg mig meget.

Og sidst men ikke mindst skal jeg forberede mig på vores sommerferie i august ved at nærstudere guidebogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar