15. juli 2010

Nyt fra altankasserne

Det er snart længe siden, jeg har vist billeder fra altankasserne. Grunden er, at jeg ikke synes, det går lige så godt som sidste med at holde liv i planterne og få dem til at vokse. Rigtig mange af spirerne gik til under udplantning til altankasserne, så jeg har prøvet at så noget igen.
Nu er jeg bare glad for det der er kommet frem og som vokser.

Et par vindblæste koriander 


2 citrongræsplanter


3 fine købeblomster, der nu har blomstret i en måned - et fint syn

Et par basilikumplanter og noget, der måske er ukrudt. Det er nogle mærkelige lamstammede basilikumplanter, der er kommet frem. Jeg synes, de har sat blade lidt tidligt.

En blandet landhandel af persille, koriander og basilikum. Jeg har masser af koriander, det kan jeg sagtens får til at spire og gro.

Mine tomatplanter, der blomstrer og blomstrer, men det bliver ikke rigtig til mere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar