24. juli 2010

Masser af grillmad

Nu sidder jeg på fødegården og venter spændt på, hvad min mor mon finder på at grille. I min verden er sommermad grillmad, da min mor grillede rigtig meget i min barndom, og det gør hun fortsat. Og ja, det er min mor, der er grillmester, da min far overhovedet ikke laver mad.

Også kan jeg jo lige vise billeder af det lækre mad, som min kæreste og jeg har grillet.

Små forkogte og grillede kartofler, en marineret kotelet, 
tomatsalat og grillede peberfrugt fyldt med rygeost


Spyd med kylling, peberfrugt, sqaush, champignon og en gulerodsalat med en nøddeblanding


Grillet aubergine med feta og chili, grillet champignon og peberfrugt og spareribs

Og til sidst tre-i-en, hvor der er billeder af de enkelte elementer:
Marineret koteletter og champignon og peberfrugt. Jeg er meget glad for grillede champignon med masser af salt. 

Grillede sqauch med chili og citronskal

Mere tomatsalat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar