31. juli 2010

Læst i juli

Så er det allerede tid til at gøre status over, hvad jeg har læst i juli måned. Tiden er bare fløjet afsted, men det ser jeg som et godt tegn.

I juli har jeg læst følgende bøger:

  • J.D. Sallinger: Griberen i rugen
  • Maria Helleberg: Alberto
  • Maise Njor og Camilla Stockmann: Charlie Hotel Oscar Kilo
  • Jan Guillou: Ondskaben
Som jeg skrev for et par dage siden, blev jeg meget rørt af Charlie Hotel Oscar Kilo, det var en stor oplevelse at læse den. Ondskaben er bogklubsbogen i august, så der følger mere om den i næste uge. 

Jeg er fortsat meget godt med i bogudfordringen. Det kunne se ud som om, at jeg har læst lidt i juli i forhold til normalt. Men jeg er i gang med at læse murstensromanen Anna Karenina, og det er en bog, hvor jeg er godt tilfreds, hvis jeg læser 10 sider på en gang, så det tager sin tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar