13. juli 2010

En ny udfordring

I dag fik jeg brugt nogle helt andre kompetencer end normalt på arbejde. Et af computerprogrammerne var nede, så jeg kunne ikke lave, det som jeg havde regnet med. Det hørte min chef, også blev jeg ellers inddraget i en stor omgang oprydning i bunker af gamle notater, kursusmaterialer, fagbøger, videnskabelige undersøgelser og alt muligt andet gammel skrammel.

Vi fandt mange gode sager i vores oprydning af et par reoler, som vi godt kunne bruge. Meget af det brugbare materiale anede jeg slet ikke, at det fandtes, det har bare været godt gemt. Der var også meget meget gammelt materiale, der blev udarbejdet, da jeg gik i børnehave, så en del blev lodret arkiveret.

Så i stedet for at behandle sager, besvare e-mails fra virksomheder eller skrive notater, så har jeg arbejdet som en andet flyttemand Bob i dag.

Og nu er jeg helt spændt på, hvad min arbejdsdag bringer i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar