29. juli 2010

En frisk dukkert

Sommerferie er lig med badetid i min verden. Men det er som om, at sommervejret har besluttet at tage på ferie, nu når jeg har ferie, så det med badning er ikke helt så tillokkende.

I går tilbragte jeg et par dejlige timer på Amager Strand med badning og læsning. Vandet var skønt, og solen varmede dejligt, når den da ikke lige var gemt bag nogle skyer.

Jeg havde rigtig meget lyst til at gentage succesen i dag, særligt da jeg oksede rundt hele formiddagen med løbetur og storindkøb, så jeg havde det meget varmt. Men solen var ikke at se særligt, så jeg sad i sofaen og skulede ud på skyerne og var lidt negativ over det hele.

Enden på det hele var, at jeg tog afsted ud til stranden. Og jeg havde næsten hele Amager Strand for mig selv. Der var flere livreddere end badegæster. Det har jeg aldrig oplevet før, men ærlig talt så blæste der også en frisk vind, så det var lidt koldt. Min taktik for badeturen var af med tøjet og ud i vandet og under i en hurtig proces. Og det var skønt, da jeg kom under, og jeg fik mig en lille svømmetur.

Jeg er meget glad for at kom afsted i stedet for at sidde herhjemme og surmule over vejret.

Amager Strand på en sommerdag

1 kommentar:

  1. Jeg har stor respekt for, at du vovede dig i vandet i går! Selv havde jeg nok af cykelturen til/fra stationen, som jeg syntes, var en noget kold oplevelse. Begyndte seriøst at overveje, om sandalerne skulle bagerst i skabet igen...

    SvarSlet