9. juli 2010

Blogaward

Jeg har fået en blogaward af BillyRubin, 1000 tak for awarden og de fine ord om min blog.


Reglerne for blogawarden er følgende:

Thank the person who sent you the award and send them an virtual hug!
Copy the award to your blog
List 3 things you love about yourself
Post a pic (more pics) of something you love
Award 5 other bloggers

3 ting jeg elsker ved mig selv:

  • Min kreativitet i køkkenet
  • Min omsorghed
  • Min evne til at glædes over selv de små ting i livet

Jeg har tænkt en del over, hvilket billede jeg skulle vælge af noget jeg elsker, for det er da svær at vælge; skal det være min kæreste, min familie, min søde nevø, mine skønne veninder, en solnedgang, snevejr, karryretter, Haribos Clik Mix eller noget helt andet?

Men jeg har valgt min cykel, som jeg elsker meget, og særligt når jeg kører en tur gennem København på en sommeraften. 


Jeg sender awarden videre til:
Zebraprikket - jeg får lyst til at komme med i sommerhuset, når hun fortæller om oplevelserne deroppe.
Jordforbindelsen - det var spændende at følge med i specialelivet, også er det skønt med lidt keminørderi
Piskeriset på eventyr - hun har masser af inspirerende og spændende opskrifter
My Splash of colour - en blog med mange gode og interessante indlæg
Monalogen - en blog med indlæg om alt muligt - og en af grundene til, jeg startede min egen blog

3 kommentarer:

  1. Tak for awarden!

    Du og de andre VG-tøser skal være så velkomne til at komme forbi en dag - det kunne være hyggeligt med lidt grilleri eksempelvis.

    Jeg er ved at få overstået mit pakkeri, men jeg vil alligevel udskyde mit blog-legeri, til jeg kommer tilbage fra det fjerne udland.

    SvarSlet
  2. Tak for awarden og de pæne ord.
    Jeg bikser noget sammen senere.

    SvarSlet
  3. Louise, velbekomme. Det kunne være hyggeligt med noget grill. Hav en god ferie.

    Sacha, velbekomme.

    SvarSlet