28. juli 2010

Alt det bedste fra Jylland

Mandag aften kom jeg hjem fra et par dejlige dage i Jylland. Turen har været fyldt med familieoplevelser, grillaftener og masser af snak = total hygge.

Der var en dejlig udsigt i toget især ved Storebælt, Lillebælt og i bumletoget langt ud på landet. Jeg kan virkelig savne de åbne vidder, flade marker og det grønne og nu korngule landskab, når jeg tilbringer de fleste dage i København.






I søndags var jeg en tur ved Vesterhavet med mine forældre. Fra barnsben har jeg badet meget, og det er meget specielt at bade i Vesterhavet. Så selvom det var lidt koldt, så måtte vi en tur i bølgen blå. Der var mange bølger og havet var meget salt i forhold til Øresund.




Min far har en lille sej hunkat, der er leveringsdygtig i killinger en gang om året. I år har hun opfostret to søde killinger, en sort og en stribet som moderen selv. Kattene lever i stalden, så de er ikke de tammeste dyr, men de ville kæles lidt, men det var nu sjovest at prøve at fange enten deres egne haler eller moderens.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar