4. juli 2010

Afkøling

Jeg tilbringer aftenen på altanen på drømmesengen i den nu friskere og køligere luft, det er herligt. Drømmesengen er helt perfekt til altanen, og jeg har brugt den hver eneste dag i denne uge.

En sommeraften

Jeg er i gang med at køle mig selv og lejligheden ned. Jeg gik en tur efter aftensmaden for at blive kølet lidt ned. Der var dejligt svalt omkring Christianshavn Vold, og det var godt for både krop og sind. Men da jeg jeg kom hjem, var der 27 grader i stuen, godt jeg ikke skal sove der. Nu prøver jeg at lave gennemtræk i lejligheden, så luften kan blive skiftet ud.

Ting til afkøling

Det har været en dejlig weekend med tid til afslapning, tid til at nyde det dejlige vejr, en skøn eftermiddag og aften med et par søde veninder og et par praktiske gøremål.

Aftensolen

Det har været en underlig uge. Da jeg gik hjem fra arbejde i mandags, havde jeg lyst til at ønske kollegerne en god weekend, for det føltes som en fredag. Men på en eller anden måde så gik arbejdsdagene bare rigtig hurtigt, og jeg var ekstremt god til at bruge min fritid fornuftigt (læs bruge mindre tid på nettet), så jeg føler at ugen har haft mange flere dage end normalt.


Den kommende uge byder på ikke mindre end tre venindearrangementer, så jeg får mit sociale behov fyldt godt op. Også er der jo lige arbejdet, der også skal passes. Jeg håber at være lige så effektiv som i denne uge, for der rykkede jeg virkeligt.  

2 kommentarer:

  1. Sikke fine billeder, man kan ikke andet end at komme i godt humør.

    Jeg har givet dig en blogaward, hvis du vil tage i mod den :)

    SvarSlet
  2. Tak for rosen og for blogawarden.

    SvarSlet