18. juni 2010

Tid til weekend

Så er det endelig tid til weekend. Denne uge har været meget hektisk på arbejde med mange hasteopgaver. Så nu er det tiltrængt med noget afslapning.

Jeg startede med at gå i Netto og fylde lagerne op. Da jeg var færdig i grøntafdelingen, var min kurv næsten færdig. Der er så meget lækkert frugt og grønt for tiden, så jeg synes, det er lidt svært at begrænse mig.


Jeg har aldrig smagt Oreo's, så dem måtte jeg da have med hjem. Og de er allerede blevet prøvesmagt, og de er gode - særligt cremen indeni. Og Cookies-småkagerne er en af mine store favoritter indenfor kiks.

Aftenens plan er at grille og bare hygge. Nu vil jeg læse lidt blogindlæg og spise kirsebær.

3 kommentarer:

  1. Nu husker du at dyppe dem i mælk, ikke? ;) Min (daværende) kæreste og jeg gik amok i oreos, da vi boede i Sydkorea. De smager vanedannende godt med mælk!

    SvarSlet
  2. He he, det med mælken sprang jeg over. Jeg synes, mælk er bedst til havregryn og ikke til at drikke.

    SvarSlet
  3. Du skal bare bruge mælken til at dyppe kiksen i. Det gør alle amerikanerne :D De tager toppen af og dypper den, slikke det hvide af og dypper bunden.. Mmm :)

    SvarSlet