26. juni 2010

Striber og prikker

Jeg har været ude på shopping efter prikker, men jeg kom hjem med både striber og prikker.

Da Kathrine viste de storprikkede tights var jeg solgt, dem skulle jeg bare have fingre i. Jeg har allerede et par tights med små prikker, og jeg bruger dem hele tiden, så de nye rammer et godt sted i min garderobe.


De næste prikker er et pudderfarvet tørklæde - også fra HM. Jeg vidste ikke, at det var det jeg manglede, men jeg har brugt det hver eneste dag, siden jeg købte det i tirsdags, så jeg manglede det åbenbart. Og selvfølgelig har jeg fået ondt i halsen, mens der er 20 graders varme, så et tørklæde er nødvendigt.


Også til striberne. Jeg var med min kæreste på shoppetur, hvor han skulle købe tøj. Så vi endte i HM's herreafdeling, et sted jeg normalt bare går igennem, med mindre herren skal have en gave. Og her fandt jeg den fineste mælkedrengestribede skjorte. Den vil være så fin sammen med et par hvide shorts eller bukser. Hvilket jeg selvfølgelig ikke har, så mere shopping på vej.


Og det bedste til sidst. Jeg har fundet et par fine stribede ørestikker i Pieces. Både farven og formen er jeg meget begejstret for, og dem har jeg også brugt et par gange, siden jeg købte dem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar