28. juni 2010

Sommerdrømme

Så er sommeren for alvor startet. Og i dag har jeg købt en drømmeseng til altanen. Vi har talt om det i de to år, vi har boet her i lejligheden, så det var da på tide at få gjort det indkøb.
Drømmesengen er købt hos Lars Larsen til den nette sum af 200 kr. Så nu skal jeg drømme søde sommerdrømme ude på altanen. Og måske skal jeg lige omkring Jysk engang til og have fat i en parasol, også kan vi vist ikke fylde mere ud på altanen.


Jeg har fire arbejdsuger foran mig, før jeg har sommerferie. Og i aftes fortrød jeg bitterligt, at jeg har valgt at holde sen sommerferie. Jeg vil da meget hellere nyde det skønne vejr, end at sidde og arbejde. Så nu må jeg bare nyde solen og varmen efter kl. 15 i stedet for hele dagen. I aften er første "nyd-sommeren-dag", hvor jeg skal i Kongens have med et par veninder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar